torsdag 27. mai 2010

Turkis og lime.











Esther hadde sett Bjørg si toilettmappe, og kunne tenke seg noe som lignet. Veske skulle hun også ha!! Og hun likte Solrunn si med applikerte blader og broderi. Sånn ble det! En slags blanding av Bjørg og Solrunn, men ikke helt lik noen av dem. Det er artig å få bruke stitcheryarbeidene i lappesømmen, da kan man jo bare brodere og brodere, de kommer til nytte etterhvert! Og nå har jeg kjøpt meg lyskasse, så nå blir det mye enklere å overføre mønster fra papir til stoff! Nå må jeg ringe Esther!!! Og så er det maling som står for tur, bare vent; Jeg får verdens fineste sy"rom" med kjøkken, bad og gjesterom! Linda har bestilt syvake allerede!! Nytt golv og nye dører er bestilt! Bilder etterhvert!!

1 kommentar:

  1. Som alltid helt nydelig, selv om turkis og lime ikke er helt mine farger. Gleder meg til å få se bilder fra sy-leiligheta de. Den kommer du til å få mye glede av. Ha ei fin helg.

    SvarSlett