torsdag 20. mai 2010

Jeg har en plan, sa Egon.....

..... og det har jeg også!
Jeg skal pusse opp leiligheten vi frem til nå har leid ut og lage mitt eget syatelier!!!!! Med lekkert kjøkken, et lite bad, gjesterom og stort arbeidsrom der det har vært stue!! Hurra!!!!!!!!!!!
Her skal jeg sy, drikke cappuccino, kanskje arrangere små kurs, holde små salgsarrangement... I det hele tatt!!! Jeg gleder meg så til å ta fatt med malerrullen og til å flytte inn! Syrommet der jeg er nå, skal bli barnerom til mitt lille barnebarn Albin, som er to år.
O lykke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk det kommer til å bli samlingssted for kreativiteten, dette unner jeg deg Inger. Har selv prøvd å ha et slikt "verksted" da innen strikk som du vet. Og det var helt hærlig å bare komme å gå uten for mye rydding før og etter. Kos deg. ;)

    SvarSlett
  2. Genialt...., sa vel også Egon... Det høres helt fantastisk ut :-) Lykke til! Kansje jeg kan komme innom, å ta en titt neste gang jeg vender nesen nordover?

    SvarSlett
  3. Velkommen!!!!!!! Når den tid kommer! Litt oppussing først....

    SvarSlett