onsdag 26. juni 2013

Farmorveske


Jeg er mormor til Albin, Inga og Gustav! Albin og Ingas farmor fikk veske i 60-årsgave for 4 år siden. Den er helt utslitt, og det er jo strålende, for det betyr at hun likte den! Nå har hun bursdag snart, og i går ble jeg ferdig med ny veske! Jeg liker babushkadokker, og det betyr jo bestemor, er det blitt meg fortalt, så denne passer vel til ei fargeglad farmor! Masse inspirasjon å hente i babushkaskapet mitt!! Og Linnea, hennes tredje barnebarn måtte også være med. Hun kaller mormoren sin for "Jaja", det er spansk kjælenavn på bestemor!









5 kommentarer:

  1. Hei. Jeg vil gjerne bestille en sånn? Klarer du det før jul?

    Klem Turid

    SvarSlett
  2. Det klarer jeg nok, bare du sier noe om fargeønsker! Koselig at du liker den!!!!

    SvarSlett
  3. Hei igjen:-)

    Farge er ikke så nøye, ta noe du har, stoler på at det blir bra. Farmora som skal ha den er ikke mormor, og blir det aldri(bare sønner).

    Flott:-) Khempefornøyd med å kunne gi bort en så fin julegave:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Den er grei. Hvis navnene på barnebarna skal være med, må du sende meg en beskjed💜Dessuten må jeg få ditt navn og telefonnummer. Hilsen Inger

    SvarSlett
  5. Vi snakkes på SMS, Turid!! Det blir veske!

    SvarSlett